Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

To πρώτο wiki του ΠΑΚΕ

Η ιδέα μου ήρθε όταν γράφαμε εξετάσεις και έπεσα σε μια ερώτηση που έλεγε περίπου ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιείς για την επικοινωνία σε ένα project. Ταυτόχρονα πολύ ωραίο υλικό διάβαζα από την Encyclopedia of Educational Technology που μου έλυσε πολλές απορίες που δυστυχώς δεν το έκαναν τα βιβλία. Αφού λοιπόν είμαστε ένα project γιατί να μη χτίσουμε κι εμείς ενα είδος Εγκυκλοπαίδειας στα Ελληνικά όμως για το αντικείμενο μας; Ο καθένας μπορεί να συνεισφέρει. Το wiki είναι αδειανό. Ακόμα. Ποιος θα έχει την τιμή να συνεισφέρει με το πρώτο άρθρο;



Διεύθυνση: pakeioa.wikia.com


Για το πώς δουλεύει δείτε: http://pakeioa.wikia.com/wiki/User_talk:Pakeioa ή http://help.wikia.com/
Επισκεφτείτε την. Είναι μια καινούργια εμπειρία. Ας τη γευτούμε.

4 σχόλια:

annboukou είπε...

Kαλά, όταν μου είπε για το wiki δεν μου ανέφερες τίποτε παραπάνω και τώρα "έχω πάθει", γιατί και εμένα η ιδέα για wiki μου ήρθε από αυτή την ερώτηση και δεν φανταζόμουν ότι θα το πάθαινε κι άλλος!!! Κοίτα να δεις που οι εξετάσεις είναι ευκαιρία και για κάτι άλλο που έχει ουσία....

annboukou είπε...

και μόλις πρόσθεσα και το πρώτο άρθρο στο wiki στην αρχή ανώνυμα μετά επώνυμα με το ιδιο όνομα που έχω και στο blog μας. Άντε, καλή αρχή!

Stergios Nastopoulos είπε...

Καλά τώρα... Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, όπως λένε κι οι Γάλλοι.:-))))

Νίκος Καρύδης είπε...

Ωραία ιδέα, παιδιά. Προτίθεμαι να συνεισφέρω στο μέλλον -τώρα έχω λίγη δουλειά.
Βρίσκω άκρη με μια φόρμα moodle μέσω του σχολικού δικτύου. Σύντομα θα σας πω.
Ερώτηση:Από την προβολή piclens μπορώ να πάρω εικόνα (αντιγραφή ή αποθήκευση);Λόγω γρήγορης προβολής των εικόνων θα ήταν πολύ χρήσιμο