Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Jourfixe

Πώς θα σας φαινόταν η πρόταση να ορίσουμε μια συγκεκριμένη ημέρα κάθε μήνα (ή και πιο συχνά, κατά ένα πιο φιλόδοξο σχεδιασμό), να μαζευόμαστε όσοι μπορούμε κάθε φορά και να τα λέμε από κοντά και να οργανωνόμαστε; Jourfixe δεν οργανώνουν μόνο οι φιλενάδες για κουτσομπολιό και χαρτάκι ...

Όσο και να λειτουργεί η επικοινωνία μας μέσω του blog, η προσωπική επαφή είναι αναντικατάστατη, ως σύγχρονη και αδιαμεσολάβητη επικοινωνία. Αν μάλιστα μερικοί θα ενδιαφέρονταν να υλοποιήσουμε κάποια ενέργεια στα σχολεία μας από κοινού ή να αποφασίσουμε για παράδειγμα αν θα κάνουμε ουσιαστικά πράξη το wiki και προς ποια κατεύθυνση, μια τακτική συνάντηση πιστεύω θα ήταν χρήσιμη.

Περιμένω τις αντιδράσεις σας στην πρόταση ή τις αντιπροτάσεις σας.

6 σχόλια:

Ε. Στάμου είπε...

Καλώς την! Και νόμιζα ότι εξαφανίστηκες. Σου έστειλα μήνυμα αλλά δεν μου απάντησες. Πολύ ευχαρίστως να συναντηθούμε και μάλιστα σύντομα, εξάλλου σας πεθύμησα. Θα μπορούσαμε την Παρασκευή αν θέλετε. Μεθαύριο, Τετάρτη θα δοκιμάσω το πρώτο μου σενάριο στο εργαστήριο. Θα σας πω εντυπώσεις, σχόλια, σχολιανά...
Φιλιά!

Ε. Στάμου είπε...

Δεν σας ρώτησα. Ποιός πήρε μετάθεση για να κεράσει;

Νίκος Καρύδης είπε...

Εσείς κανονίζετε παρουσιάσεις σε τάξη κι εγώ τι να πω που έχω εντρυφήσει στην ανακαλυπτική μάθηση ψάχνοντας σκονισμένα έγγραφα, έχω επινοήσει πολλαπλές και καινοτόμες αναπαραστατικές μορφές γνώσης μέσα στις σελίδες του... Πρωτοκόλλου και πειραματίζομαι σε προωθημένες μορφές ομαδοσυνεργατικής μάθησης πάνω σε εγκυκλίους και Προεδρικά διατάγματα ... (χμ Καρυωτάκη...)
Πάντως μια χρήσιμη ανακάλυψη είναι και το skype...

ΛΕΩΝ είπε...

Πολύ καλή ιδέα για συναντήσεις Άννα!
Μόνο που εγώ δεν μπορώ Παρασκευή γιατί συνήθως φεύγω για Κέρκυρα!
Χαίρομαι που η Λίτσα άρχισε να δοκιμάζει πράγματα!! Περιμένουμε περιγραφές και εντυπώσεις!!

Ευφροσύνη Θεοδωροπούλου είπε...

Κι εγώ στην παρέα, ετεροχρονισμένα...
Έλειψα το τριήμερο σε εναλλακτικό σεμινάριο στο Μάτι Αττικής και έχασα επεισόδια από το Blog. Βρήκα όμως την υγειά μου και επανέρχομαι δριμύτερη.
Αντίθετα από εσάς που δοκιμάζετε τις νέες δυνατότητες των ΤΠΕ, εγώ ξεσκονίζω αρχεία και χάνομαι στη διευθυντική φασίνα... Πού θα πάει όμως, θα μπει σειρά.
Στο μεταξύ δηλώνω συμμετοχή στην πρώτη μετά-ΠΑΚΕ συνάντηση που προτείνω να γίνει την επόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη, ώστε να μπορέσει να είναι και ο Γιώργος. Τι λέτε;

annboukou είπε...

Πράγματι η Παρασκευή είναι δύσκολη μέρα για πολλούς, η Τετάρτη θα βόλευε τελικά τους περισσότερους;; τι ώρα και πού;; να διαλέξουμε ένα μέρος σταθερό ώστε αν καταφέρουμε και διατηρήσουμε τη συνήθεια να παραμένει το ίδιο;