Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Τι έγινε, παιδιά, πήξατε;

Εγώ πάντως, ναι! Μου φαίνεται οτι από τη μια μπαίνουν και από την άλλη βγαίνουν. Ελπίζω να λάβατε το e-mail από το Δημήτρη, αν όχι, να σας το προωθήσω. Απ' ότι φαίνεται έχουν καλή πρόθεση οι άνθρωποι, αφού μας αφήνουν να πάρουμε υλικό στην εξέταση. Αλλιώς, εγώ δεν μπορώ να παπαγαλίσω τίποτα πια, οπότε... Πολύ μπέρδεμα με τις θεωρίες, αλήθεια βγάλατε άκρη; Αρχίζω να ξε-μαθαίνω κι αυτά που ξέρω, είναι καλό αυτό; Τι λένε οι παιδαγωγοί αμα βρίσκεσαι σ' αυτή τη φάση; Οσο για το "σεναριο" ή " σχέδιο μαθήματος" νομίζω οτι υπάρχει αναρτημένη η διαφορά στο ΗelpDesk, μάλλον είναι πιο εύκολο το σχέδιο μαθήματος. Διερωτώμαι όμως αν έχουμε καταλάβει τη διαφορά. Το έχει στις F.A.Q. νομίζω. Αλλά η κατάσταση είναι και μάλλον "F.A.Q. τη":-). Επίσης πολύ γραφειοκρατία, ρε παιδιά, για τις μετακινήσεις και για εκτός έδρας κλπ. Vae Prevezianis et Corfiatis:-). Ενα ρητό για τη γραφειοκρατία: "Κάνε το δικό σου πρόβλημα δικό τους".

4 σχόλια:

Ε. Στάμου είπε...

Τελικά Στέργιο πρέπει να είσαι ο πιο μελετηρός "Πακεστανός" των Ιωαννίνων κι ας γκρινιάζεις ότι δεν ξέρεις τίποτα. Θα σ` έχουμε για "σκονάκι".

Stergios Nastopoulos είπε...

Εγκώ μόνο ένα φτωχό Πακεστανό φυσικό είμαι, ντεν ξέρει τίποτα, άμα έκεις εμένα σκονάκι, σώτηκε.
Αλλα είναι τα τσακάλια της Πακεστανίας:-)))
Και για να σοβαρευτούμε, δε γίνεται να μάθω τη γλώσσα της Παιδαγωγικής σε λίγους μήνες, μάλλον αναλφάβητος είμαι. Απλά το μόνο που φιλοδοξώ είναι να γίνω λίγο καλύτερος δάσκαλος, αν και γιαυτό αμφιβάλλω. Δεν μπορείς να αφομοιώσεις(assimilate) και να συμμορφωθείς (accomodate) κατά Piaget τα γνωστικά σχήματα σε τόσο μικρό χρόνο. Τα ξέρεις θεωρητικά, αλλά από εφαρμογή μηδέν. Αν δε ξέρεις να τα εφαρμόσεις στην καθημερινή σου διδασκαλία, το να φιλοδοξείς οτι με τις ΤΠΕ θα σωθεί η κατάσταση μάλλον είναι πολύ αισιόδοξο. Αν εγώ αισθάνομαι έτσι με 350 ώρες επιμόρφωση, τι θα αισθάνονται οι μελλοντικοί επιμορφούμενοι μετά από 96 ώρες ταχύρρυθμη επιμόρφωση; Πιστεύεις/ετε οτι θα αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας τους; Όσο άλλαξε κι από τότε που ήμουν μαθητής, στους προϊσοτρικούς χρόνους. Πώς τα καταφέρνουμε να τα κάνουμε όλα πασαλείμματα στην Ελλάδα; Tres bon pour Orient, που λένε κι οι Γάλλοι.

annboukou είπε...

ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΔΥΣΠΕΨΕΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΥΛΗΣ

Stergios Nastopoulos είπε...

Να την, η καλή μαθήτρια! Παραδίδουμε και ιδιατερα τώρα;:-))
Αλήθεια, Άννα, τα έχεις μάθει; Χωρίς πλάκα...Εγώ εχω πελαγώσει με εκείνο των Ράπτης και Ράπτη. Είναι τόσα πολλά. Αν θέλετε περίληψη μερικών παραγράφων του επιμορφωτικού υλικού, έχω κάνει κάποιες. Πολύ μπλα, μπλα, ρε παιδί μου. Και δεν μ' αρέσει το πολύ μπλα μπλα, δεν μπορούν να τα πουν με ποιο λίγα και σταράτα; Αν μπλέξεις με τις θεωρίες, χάθηκες...