Διαβάζοντας για τις εξετάσεις (Γκαμώτο!, κατά Λαζόπουλο), βρήκα ένα ωραίο άρθρο για τα πολυμέσα και γενικότερα την ηλεκτρονική μάθηση που βασίζεται σε εμπειρική έρευνα και προσπαθεί να οικοδομήσει μια γνωστική θεωρία. Ομως, επειδή μου άρεσαν οι συμβουλές που δίνει (οι Αμερικανοί έχουν κι ένα καλό: είναι πρακτικοι άνθρωποι) και επειδή κινδυνεύω κι εγώ από την πάθηση που λέγεται "γνωστικη υπερφόρτωση", σας το σερβίρω, γιατί απ' ότι κατάλαβα τα σενάρια-φύλλα εργασίας και τα (κατά τους εξεταστές) σχέδια μαθήματος ήταν(;) (ή θα είναι) για τα (αποκριάτικα) πανηγύρια. Αυτό συμβαίνει όταν φτιάχνεις σχέδια μαθήματος εν κενώ...
http://cecs5580.pbwiki.com/f/elements%20of%20a%20science%20of%20e-learning.pdf
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου