Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Κονστρουκτιβισμός; No thanks...

Ψάχνοντας για κάτι άλλο, βρέθηκα σε ένα ενδιαφέρον άρθρο, που αμφισβητεί την αξία της ελαχιστοποίησης της συμμετοχής του εκπαιδευτικού στη μαθησιακή διαδικασία, την προς το πρόβλημα προσανατολισμένη διδασκαλία, την εμπειρική και διερευνητική μάθηση. Επειδή μ' αρέσουν οι "αιρετικοί" (αν μπορούμε να τους αποκαλέσουμε έτσι), κάντε κλικ εδώ. Δεν είμαι expert στα παιδαγωγικά, αλλά διάβασα με ενδιαφέρον το άρθρο. Τα σχόλιά σας.... (?).....

Δεν υπάρχουν σχόλια: