Οι υποψήφιοι επιμορφωτές του ΠΑΚΕ Αθήνας έστειλαν εκτενές Υπόμνημα σε αρμόδιους του έργου της επιμόρφωσης και στον επιστημονικό υπεύθυνο του ΠΑΚΕ ΕΚΠΑ ΠΤΔΕ.
Σίγουρα μας αφορά.
Το υπόμνημα αναρτήθηκε στον ιστότοπο "Επιμόρφωση Β επιπέδου" των ομάδων Google, όπου, κατόπιν εγγραφής, μπορείτε να δείτε και να συμμετέχετε σε συζητήσεις και για άλλα θέματα που μας αφορούν.
Οδηγίες για να δείτε το υπόμνημα, αν δεν είστε εγγεγραμμένοι στην ομάδα Google:
Βήμα 1ο: Πατώντας τον παρακάτω υπερσύνδεσμο (Υπόμνημα), ανοίγει ο Ιστότοπος του Rapid Share. Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας και πατείστε "free", στο κάτω δεξί κελί του πίνακα.
Βήμα 2ο: Στη νέα ιστοσελίδα που ανοίγει, πηγαίνετε στο κάτω μέρος και στο κενό πεδίο με την ένδειξη "here" εισάγετε τα ψηφία που βλέπετε από πάνω.
Βήμα 3ο: Πατάτε "Download via ...".
Βήμα 4ο: Ανοίγετε το αρχείο.
Υπόμνημα
Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Απ' όσο κατάλαβα τα προβλήματα στα ΠΑΚΕ είναι κοινά. Το βασικά είναι οτι:
1) Καλούμαστε να διδάξουμε συναδέλφους μπροστά στους οποίους ουσιαστικά είμαστε "γυμνοί".
2) Δεν μπορούμε να αφομοιώσουμε την ύλη η οποία είναι τεράστια σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό για μας τους Φυσικούς, που η μόνη παιδαγωγική επιμόρφωση είναι εκείνη η κουτσο-επιμόρφωση της ΣΕΛΜΕ είναι αδύνατο. Προσπαθούμε να μάθουμε ουσιαστικά μια επιστήμη με την ιδιαίτερη γλώσσα της και τους άπειρους ορισμούς εννοιών στους οποίους ούτε καμμιά κοινή προτυποποίηση υπάρχει, να ανατρέξουμε σε μια βιβλογραφία που είναι απέραντη, να δώσουμε νόημα σε έννοιες που δεν έχουμε καταλάβει κατά το δοκούν και επομένως "άλλα αντ' άλλων". Αυτό δε θεμελιώνει επιστημονική θεώρηση της γνώσης και της μεταγνώσης. Τα προβλήματα είναι παρόμοια με τις κατάστάσεις που αντιμετωπίζουν διαγωνιζόμενοι στον ΑΣΕΠ, με τα γνωστά αποτελέσματα για όσους παρακολουθούν το θέμα.
3) Υπάρχει η επαγγελματική ανασφάλεια: Δε γνωρίζουμε τι θα γίνει μετά, αν και προσωπικά το είχα διαβλέψει, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σε μια κατάσταση διαρκούς στρες.
4) Θεωρητικά τα ΚΣΕ αρχίζουν΄μετά την 1η Μαρτίου, αλλά έχει ακούσει κανείς τίποτε για ΚΣΕ; Ποια, τι και πότε;
5) Τα λογισμικά δεν είναι διαθέσιμα, και όσα είναι, προσπαθούμε να τα αντιγράψουμε με δικά μας μέσα, εκτός από εκείνα που έχουν διατεθεί από το ΠΙ. Θα διατεθούν από τα ΠΑΚΕ υποχρεωτικά βέβαια, αλλά μάλλον αυτό θα γίνει στο τέλος. Σε μας, είναι πάρα πολλά, στους φιλολόγους ελάχιστα, στους δάσκαλους, ακόμα χειρότερα, είναι και ανοιχτά περιβάλλοντα που απαιτούν μεγάλο χρόνο εξάσκησης και εφαρμογής και δε μπορούν να αφομοιωθούν τοις πράγμασι σε 1-2 εξάωρα. Είναι συγκινητική η προσπάθεια που καταβάλουν όλοι οι συνάδελφοι, πραγματικά είμαι χαρούμενος, μόνο γι' αυτό. Μάλλον ματαιοπονούμε όμως.
4) Τα ΠΑΚΕ κλήθηκαν να υλοποιήσουν αναλυτικά προγράμματα τα οποία έλαβαν την τελευταία στιγμή, με υλικό, που πραγματικά είναι καλό τις ποιό πολλές φορές, αλλά τεράστιο. Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο πώς μπόρεσαν να ανταποκριθούν. Συγχαίρω ιδιαίτερα τους μεταπτυχιακούς συναδέλφους, που σε ελάχιστο χρόνο, έδωσαν το εαυτό τους. Όμως ό,τι και να κάνεις, όσες Powerpoint κι αν φτιάξεις δε μπορείς να "χώσεις" στο κεφάλι ενός ενηλίκου, όχι δεν έχουμε πάθει Αλτσχάιμερ ακόμα, τόση πληροφορία. Πόσω μάλλον να αφομοιώσει την ύλη. Ερώτηση-Τεστ: Ποιός θυμάται το πρότυπο του Badrul Khan, τι έλεγε ο τύπος από το Μπαγκλαντες και απάνω σε τι;
5) Πραγματικά θαυμάζω τους συαδέλφους από την Πρέβεζα και την Κέρκυρα, που παρόλα αυτά δε χάσανε το χιούμορ τους. Για κάτσε μια βδομάδα στα Γιάννενα μακρυά από το σπίτι σου, ακόμα κι αν μένει στο Ηπειρος Παλλάς (γιατί τόση απλοχερειά- πίτουρα και κότες δηλ.) και να'χεις και οικογένεια, ή να κάνεις 200 χλμ κάθε μέρα αφού πρώτα....; Εμείς τουλάχιστον οι Γιαννιώτες δεν έχουμε αυτά τα προβλήματα.
Απ' όσο καταλαβαίνω έχουμε οικειοθελώς εμπλακεί σε μια περιπέτεια, καλά να πάθουμε. Είμαστε οι πιονιέροι των νέων τεχνολογιών στην Εκπαίδευση στην Ελλάδα, η γέφυρα που θα συνδέσει την Παιδαγωγική έρευνα με το υπαρκτό σχολείο στην Ελλάδα! Μήπως είμαστε και λίγο μ.... όμως;
Μάλλον το υπόμνημα των Αθηναίων πρέπει να βρει και άλλους μιμητές...
Δημοσίευση σχολίου