Θα είδατε όλοι σας, φαντάζομαι, ότι προγραμματίζεται η Β΄περίοδος επιμόρφωσης. Πόσοι όμως σταθήκατε στο χρόνο διαξαγωγής της; 1η Σεπτεμβρίου- 31 Οκτωβρίου. Πάλι δύο μήνες μόνο και πάλι με 3 τετράωρα την εβδομάδα! Να επισημάνουμε όμως τα εξής:
1. Η εντατικοποίηση αποβαίνει σε βάρος του επιμορφωτικού αποτελέσματος (ήδη το περιεχόμενο είναι πολύ και χρειάζεται περισσότερος χρόνος αφομοίωσης).
2. Θα αποθαρρύνει πάλι κάποιους συναδέλφους που, λόγω του εντατικού και εξαντλητικού ωραρίου, δε θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ήδη πολλές τους υποχρεώσεις και έτσι δε θα το επιλέξουν.
3. Εμάς ποιος μας σκέφτεται; Πώς θα τα βγάλουμε πέρα με τέτοια ωράρια; Εντάξει, το υλικό θα είναι έτοιμο, αφού θα κάνουμε το ίδιο πράγμα δύο φορές, αλλά πάντα θα προκύπτουν νέα πράγματα να δεις, να κάνεις κι αυτό απαιτεί χρόνο. Εγώ προσωπικά (διδάσκω σε Λύκειο) εκτιμώ ότι θα τυραννιστώ αρκετά όλο αυτό το διάστημα. Σχολείο, διαγωνίσματα, υλικό διορθώσεις...
Προτείνω: Να επικοινωνήσουμε, καταρχήν, με τους υπόλοιπους συναδέλφους στις "συζητήσεις" στην Πύλη του προγράμματος να δούμε τι λένε και οι άλλοι και κατόπιν να ζητήσουμε να επεκταθεί ο χρόνος επιμόρφωσης, όπως αρχικά προγραμματιζόταν, σε 3- 3,5 μήνες (δύο 3/ωρα την εβδομάδα).
Επειδή υποπτεύομαι ότι η συρρίκνωση του χρόνου γίνεται για να προλάβουν τη λήξη του Γ΄ΚΠΣ και να επιμορφώσουν και οι υπόλοιποι που θα επιμορφωθούν στη Β΄Φάση (αλήθεια, άρχισαν;) το Νοέμβριο - Δεκέμβριο, λογικό θα ήταν να ζητήσουμε κάποια ρύθμιση για ελάφρυνση των υποχρεώσεών μας (ωράριο κλπ).
Τι λέτε;
3 σχόλια:
Όλ' αυτά που γράφεις είναι σωστά, Νίκο. Όπως προκύπτει απ' τα μέχρι τώρα δεδομένα: Ο β' κύκλος επιμόρφωσης των ΠΑΚΕ πάει για Σεπτέμβριο-> Οι επιμορφούμενοι του β' κύκλου των ΠΑΚΕ, πότε θα διδάξουν;
Για μας τώρα: Δεν το συζητάω οτι υπάρχει περίπτωση να έχεις ευνοϊκή μεταχείριση σε θέματα ωραρίου κλπ. Σου λένε, και μου το είπαν ωμά και στο σχολείο μου:"Αλλο ΚΣΕ, άλλο σχολείο", και έχουν δίκιο.Άρα, ωράριο φουλ. Το πρόβλημα είναι οτι ως επιμορφωμένοι δεν έχουμε ούτε τη ευκαιρία να δραπετεύσουμε. Ούτε στο Αλκατράζ να είμαστε. Γιατί προσωπικά, με τέτοιες συνθήκες επιμόρφωσης, με Ιντερνέτ να μην τρέχει, με λογισμικά που δεν τα σηκώνουν τα Windows, με ελλιπή τεχνική υποστήριξη (χτες έκανα εγκατάσταση Flash και Shockwave σε Windows 2000 μόνος μου μαζί με τους επιμορφούμενους(!) και παρόλ'αυτά η "Φυσική Β'-Γ' Γυμνασίου" δούλευε η μισή και τους περιέγραφα τα πειράματα με λόγια!:-). Έρριξα τις χριστοπαναγίες της ζωής μου (από μέσα μου, φυσικά) Φαντάσου τώρα να είσαι επιμορφούμενος και να βλέπεις τέτοια κατάσταση: Και να'θελες να εφαρμόσεις ΤΠΕ στην τάξη,θα 'λεγες "Ας λείπει το βύσσινο". Αμ' "με ... δεν βάφοντ' αυγά" που λένε και στο χωριό μου. Είναι σκέτη ταλαιπωρία. Δεν ευχαριστιέμαι ούτε το μάθημά μου. Φεύγω απ' το μάθημα με ένα κεφάλι εκατό κιλά και μια γεύση κινίνου στο στόμα. Δεν αξίζει ούτε όλα τα λεφτά του κόσμου η ταλαιπωρία. Τουλάχιστον ας μας προφύλασαν απ' το να γίνουμε ρεζίλι στους συναδέλφους μας. Αλλά μάλλον δεν τους νοιάζει. Ποιος έξυπνος τύπος έβαλε τις προδιαγραφές, ποιος τεχνικός έλεγξε αν είναι όντως έτσι, ποιός δοκίμασε αν τρέχουν τα λογισμικά στις πλατφόρμες των Εργαστηρίων των σχολείων, ποια τεχνική υποστήριξη έχουν οι Επιτροπές, οι οποίες ορίστηκαν με διοικητικά κριτήρια, να μην πω οτι πολλά μέλη τους δεν είναι ούτε πιστοποιημένοι Α' επιπέδου; Αμ' δεν γίνονται έτσι οι δουλειές, παιδιά. Δεν είμαστε μάλλον σοβαροί. Γιαυτό και θα μας πάρουν στο ψιλό οι "κουτόφραγκοι". Αντε και για καμιά Καλομοίρα καλοί είμαστε (Όχι, δεν έχω τίποτε με το κορίτσι, τη συμπαθώ, ίσα-ίσα).
Ki εγώ με την ίδια απορία έμεινα, όσον αφορά στο ωράριο που επιλέχθηκε για το πρόγραμμα του Σεπτεμβρίου. Δεν καταλαβαίνει κανείς ότι έχουμε και πρωινές υποχρώσεις; Όσο για τους επιμορφωτές της β΄φάσης, έμαθα επίσημα από το ΠΑΚΕ ότι ενώ ήταν να αρχίσει η επιμόρφωσή τους πριν 15 μέρες δεν έχει αρχίσει ακόμη και δεν ξέρουν και πότε θα γίνει αυτό... Συμφωνώ να ξεκινήσουμε το forum του cti μια κουβέντα για το θέμα.
Ενώ δεν έχουν τελειώσει την επιμόρφωση των Επιμορφωτών, στήνουν νέα επιμόρφωση καθηγητών! Τι να πει κανείς! Από το 2005 ...
Δημοσίευση σχολίου