χτες. Το'φερε η κουβέντα γιατί το edunet δεν συμπαθεί το youtube και το'κοβει απο τα σχολεία. Και μια και δεν έχουμε Internet και συζητάμε για Internet, σαν να προσπαθούμε να μάθουμε μπάνιο χωρίς νερό, προσπάθησα να τους πείσω προφορικά οτι είναι λάθος απόφαση και οτι "πονάει δόντι, κόψει κεφάλι". Μερικοί αντέτειναν οτι μέσα στο youtube υπάρχουν από πορνό μέχρι σκουπίδια και οτι τέλος πάντων πρέπει να μην τα ισοπεδώνουμε όλα εν ονόματι της ελευθερίας. Πράγματι καλή συζήτηση, ενώ έχουν πιάσει και οι ζέστες... Το πράγμα με απασχολούσε και μετά το μάθημα, και έκανα μια μικρή έρευνα. Ζήτησα τη λέξη "physics" στην κατηγορία Science and Technology και μου απέδωσε 3860 βίντεο και 3930 στην κατηγορία Education. Στην λέξη "chemistry" και στην κατηγορία Science and Technology 1610 στην κατηγορία Education 2110. Στη λέξη "biology" 1110 και 2470 αντίστοιχα. Τέλος στη "mathematics" 1050 και 11900 ! Τέλος η λέξη "computer" δίνει 27000 στην 1η κατηγορία. Pas mal, που λέν' κι οι Γάλλοι....Ανάμεσα στα βίντεο αυτά μπορεί κανείς να βρει τις παραδόσεις του καθηγητή Walter Lewin του ΜΙΤ, που μακάρι να είχαμε τη ζωντάνια του μέσα στην τάξη, διαλέξεις από το Berkeley, όμορφα πειράματα που μάλλον δε μπορούμε να τα δούμε στην τάξη μας, αλλά και πολλά σκουπίδια. Το youtube δεν είναι κοινότητα μάθησης βέβαια (ή μήπως είναι με την ευρεία έννοια;), αλλά το να αποστειρώνουμε το σχολείο είναι μέθοδος; Αν ναι, σε ποια θεωρία μάθησης στηρίζεται; Ή απλά ηθικολογούμε; Επειδή όμως, παρ' όλ' αυτά, σας αγαπάω:-) , δείτε ένα καταπληκτικό κινούμενο για τη Flatland, την ξέρετε, βρε, την πόλη σε δύο διαστάσεις:
Τετάρτη 21 Μαΐου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου