Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Ανοιχτή επιστολή προς υποψηφίους ΠΑΚΟ-πιτο-φάγους

Αξιότιμοι καθηγητές, σεβαστοί μας δάσκαλοι, αγαπητοί συνάδελφοι, εκλεκτοί προσκεκλημένοι του ΠΑΚΕ Α΄ Περιόδου Επιμόρφωσης Ιωαννίνων (από εθιμοταξία σκίζουμε!)

Επιτρέψτε μου με τη σειρά μου να σας ευχηθώ Καλή Χρονιά, με δύναμη, υγεία, αγάπη και διαύγεια!!...
Για την ΠΑΚΟ-ΠΙΤΑ συμφωνώ και επαυξάνω και εύγε στο καλό παιδί που μας έχει την έννοια και μας συμμαζεύει κάθε χρόνο!
Είμαι σίγουρη ότι η συνάντησή μας θα μας δώσει δύναμη και κέφι για τη συνέχεια...
Τα λέμε λοιπόν, στις 5 Φλεβάρη.
Θα είμαι κι εγώ εκεί!

Με εγκάρδιους επιμορφωτικούς χαιρετισμούς
Έφη

2 σχόλια:

Ε. Στάμου είπε...

Έφηηηηηη, πόσος καιρός πέρασε. Θυμάσαι λόγο πριν τις πακο-εξετάσεις, τι γέλια κάναμε από δω! Αυτή τη διαύγεια Έφη μου θολή τη βλέπω, απεδώ κι εμπρός. Τουλάχιστον να προλάβουμε να σμίξουμε σε νορμάλ κατάσταση.
Φιλιά, κι από κοντά περισσότερα.

Ευφροσύνη Θεοδωροπούλου είπε...

Λιτσάκι μου, πόσο χαίρομαι που τα λέμε πάλι! Ναι, έχεις δίκιο. Θα βγάλουμε ρόδες σε λίγο... Οπότε, μια πακόπιτα χρειάζεται πριν την τελική μετάλλαξη!...
Πολλά φιλιά κι από μένα.
Ανυπομονώ να τα πούμε.