Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Google Sites


Γεια σας κι από μένα και καλή σχολική χρονιά σε όλους. Κι εγώ ξεκίνησα με πολλά προβλήματα και δεν ξέρω τι μέλλει γενέσθαι. Παρότι δούλεψα σκληρά όλο το καλοκαίρι για να ανεβάσω όλο το υλικό της επιμόρφωσης σ` ένα blog που έφτιαξα στο ΠΣΔ, με τις ταχύτητες που έχουμε στο Ίντερνετ ούτε βλέπουμε σελίδα, γιατί δεν ανοίγουν, αλλά ούτε και να ακούσουμε μπορούμε, γιατί δεν υπάρχουν σε κανέναν υπολογιστή ηχεία. Πως θα δούμε έτσι τα λογισμικά, δεν ξέρω.
Εγώ βρήκα την πλατφόρμα του school πολύ καλή για blog. Έχω κατηγοριοποιήσει τα μαθήματα κατά ενότητες και έτσι δεν χρειάζεται να πηγαίνω πίσω-πίσω για να τα βρώ. Πατώντας στην αντίστοιχη ενότητα με πάει κατευθείαν στο υλικό. Επίσης μπορείς να ανεβάσεις και αρχεία αλλά μόνο σε pdf μορφή. Κι αυτό πολύ βολικό. Μπορείς, εκτός από την κεντρική σελίδα να προσθέσεις κι άλλες και να δημιουργήσεις και forum συζητήσεων. Νομίζω ότι είναι πολύ καλή λύση.
Υπάρχει όμως κι άλλος δρόμος που τον βρήκα καταπληκτικό. Το google sites. Είναι και δικτυακός τόπος και wiki. Μπορείς να το έχεις κλειστό και να προσκαλέσεις όποιον θέλεις να συμμετάσχει, μπορείς όμως και να επιτρέψεις την ελεύθερη πρόσβαση. O Σωτήρης ο Τερζίδης έχει φτιάξει ένα τέτοιο και το έχει ανοιχτό. Ρίξτε μια ματιά, θα σας αρέσει. Φτιάξαμε ένα κι εγώ με την Έλενα την Ελληνιάδου (http://sites.google.com/site/ictepimorfosi/) αλλά το στήνουμε σιγά-σιγά. Ακόμα δεν το ανοίξαμε. Θα προσκαλέσω τους φιλολόγους για συνεργασία.

5 σχόλια:

Stergios Nastopoulos είπε...

Το είχα δει, Λίτσα και συγχαρητήρια! Έχεις πολύ όρεξη, βλέπω, μακάρι να ανταμειφθείς, τουλάχιστον ηθικά. Τι να το κάνω, όταν οι άλλοι δεν βαδίζουν με το ίδιο μήκος κύματος με μένα/σένα; Προσωπικά έχω την εντύπωση οτι τα κάνω μόνο για μένα, πλην εξαιρέσεων. Μακάρι να κάνω λάθος. Τι μου ζητήσανε οι επιμορφούμενοι: Να τους κάνω κανένα CD και κατά προτίμηση το Interactive Physics. Δηλαδή να τους το μάθω απλώς, αν είναι δυνατον κατά παρέκκλιση του ΑΠ. Τι να πω μετά; Φυσικά, δεν μέμφεσαι ποτέ τους μαθητές σου, ούτε θέλω να το κάνω, αλλά αυτό δείχνει οτι οι άνθρωποι είναι ανενημέρωτοι. Δηλώσανε επιμόρφωση χωρίς να ξέρουν το περιεχόμενο. Αρα το πρώτο που πρέπει να κάνω είναι να ενημερώσω, μετά να καλλιεργήσω νέα νοοτροπία και στάσεις και στο τέλος-τέλος να φτάσουμε στο προκείμενο: εφαρμογή. Προλαβαίνω; Μήπως φταίω εγώ για την έλλειψη ενημέρωσης; Κι αν στο μεταξύ μου λακίσουν, γιατί άλλα προσδοκούν και άλλα τους "δίνω"; Και εν τω μεταξύ δεν έχουν κανένα υλικό κίνητρο. Ηρωϊκώς θα με ανεχθούν σε βάρβαρες ώρες μετά από 4-5/ωρο μάθημα στα σκολειά τους, που δεν είναι πολλές φορές και μέσα στην πόλη, αλλά καμια 50αρια χλμ από δω. Να προβλήματα... Και γι'αυτά δεν φταίω, ξέρεις τι φταίει, νομίζω.

Ε. Στάμου είπε...

Στέργιο εγώ δεν συμμετείχα στην α΄ φάση και είχα όλο το χρόνο μπροστά μου για προετοιμασία. Βέβαια, όλο το καλοκαίρι δούλεψα πολύ σκληρά, όπως και όλοι σας άλλωστε από την πρώτη φάση και απορώ πως αντέξατε, και το αποτέλεσμα είναι ότι τώρα δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω, προς το παρόν ελπίζω, όλο αυτό το υλικό γιατί το Ίντερνετ σέρνεται που λες κι εσύ. Μέχρι που εξέφρασα τη διάθεση να παραιτηθώ και κάτι κινήθηκε. Όμως όλα προχωρούν με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, πρέπει να γίνεσαι ζήτουλας για τα αυτονόητα, κι αυτό μαζί με την κούραση σε τσακίζει. Πρέπει όμως να τα θέσουμε όλα αυτά εγγράφως ειδεμή ισχύει το "σκάσε και κολύμπα".

Unknown είπε...

Καλησπέρα... Θα ήθελα, για να είμαι δίκαιος, να σημειώσω ότι η εργασία είναι προϊόν συνεργασίας του Παναγιώτη Πήλιουρα, και του Γιάννη Γουμενάκη. Αυτοί οι 2, ως ανοιχτά μυαλά, μου παραχώρησαν την άδεια για να τη δοκιμάσω σε ένα νέο συνεργατικό περιβάλλον.

Στέργιε χρησιμοποίησα και την παρουσίαση σου για το διδακτικό σενάριο.

Τα προβλήματα κι εδώ πάρα πολλά...

Elena Elliniadou είπε...

Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με όλους σας! Ένα από τα πρώτα ερωτήματα ήταν τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα,γιατί δεν είχαν ιδέα κι ένα δεύτερο αν θα μάθουν να φτιάχνουν λογισμικό μόνοι τους(;). Ο τεχνικός είναι άφαντος και κάνουμε ό,τι μπορούμε. Αλλά είναι αρκετό;

annboukou είπε...

Κι εμεις δεν μπορώ να πω ότι δεν συμμεριζόμαστε σχεδόν όλα τα προβλήματα που κι εσείς αντιμετωπίζετε, αλλά εγώ -δεν ξέρω ακόμη το λόγο, λογικό ή μη- έχω τη διάθεση να συνεχίσω να το προσπαθώ. Έχω κατεβάσει πολύ τις προσδοκίες μου για το αποτέλεσμα της προσπάθειας αλλά, και κυρίως, για τη διατήρηση του όποιου αποτελέσματος σε βάθος χρόνου σε επίπεδο καθημερινότητας. Μάλλον είμαι πολύ μεγάλη για δονκιχωτισμούς κι έτσι θέλω να πιστεύω πως αργά αργά και λίγο λίγο κάτι από κάποιους θ'αλλάξει