Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Διάλογος καθηγητή-μαθητή από το ischool

"Δυστυχώς παραδέχομαι και γω ότι το σχολείο δεν επαρκεί (μεγάλη ΗΤΤΑ για εμένα), αλλά δε δέχομαι και τη λογική που κυριαρχεί στους μαθητές να νοιάζονται μόνο για το φροντιστήριο!Και κάτι ακόμα.... (γνώμη μου) Το διάβασμα δεν είναι για κανέναν άνθρωπο ευχάριστο!Το αποτέλεσμά του όμως πάντα είναι μαγικό!"


"Συγγνώμη κύριε καθηγητά μα υπάρχουν κάποια "σαίνια" στον κλάδο σας που κάνουν το
μάθημα το πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο και τυχαίνει με ένα πολύ καλό
φροντηστήριο να το δεις το μάθημα με άλλο μάτι. Δεν θέλω να πω οπωσδήποτε πως
είμαι οπαδός των φροντηστηρίων, κάθε άλλο, είμαι υπέρμαχος της δημόσιας
εκπαίδευσης και της άποψης πως δεν πρέπει να υπάρχουν τα φροντηστήρια τα οποία
επιβαρύνουν σημαντικά τον οικογενειακό προυπολογισμό. Για παράδειγμα προσωπικά
το μάθημα της άλγεβρας αν και μου αρέσει ας πούμε και από πέρισι φέτος η
καθηγήτρια μας ήταν τραγική. Δεν μπορούσε να επιβληθεί μέσα στην τάξη και τα
έχανε μπροστά στον πίνακα, πράγμα απαράδεκτο και όμως στο φροντηστήριο τα
κατάλαβα και μάλιστα καλά. Γι'αυτο λοιπόν κάποιοι μαθητές δείχνουν τουλάχιστον
πως ενδιαφέρονται μόνο για το φροντηστήριο πράγμα που δε συμβαίνει στην
πραγματικότητα νομίζω, γιατί όταν μπορείς και παρακολουθείς μέσα στην τάξη
ενδιαφέρεσαι θέλοντας ή μη. Καλοπροαίρετα πάντα, ...... "

Τα σχόλια μας:....

Δεν υπάρχουν σχόλια: