Δείτε και κατεβάστε ένα τέτοιο βιβλίο "Education for a Digital World: Advice, Guidelines, and Effective Practice from Around the Globe". Αν σας ενδιαφέρει το θέμα κατεβάστε το από εδώ κι, αν θέλετε, γίνετε συν-συγγραφείς.
Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009
Συνεργατικά Βιβλία: Γιατί όχι;
Γνωρίζουμε όλοι βέβαια τα wiki, και πώς δημιουργούνται και σχηματίζονται σιγά-σιγά. Ενα στάδιο πιο πέρα: Συνεργατικά Βιβλία. Δεκάδες συγγραφείς. Άσημοι οι πιο πολλοί. Το ζήτημα βέβαια που προκύπτει είναι πώς θα συνδιαμορφωθεί κοινή γλώσσα και ύφος. Μάλλον αυτό δεν είναι εύκολο, ούτε και επιθυμητό, ίσως. Πάντως ένα καλό που έχουν, μέσα στη διαφορετικότητά τους, είναι η εμπλοκή όσο γίνεται περισσότερων ατόμων, που συνεισφέρουν σε κεφάλαια, και βέβαια οι αλλεπάλληλες εκδόσεις τους, που συνεχώς τα εμπλουτίζουν. Ακολουθώντας μια σπονδυλωτή δομή, είναι δυνατόν να γραφεί ένα τέτοιο βιβλίο. Και φυσικά είναι δωρεάν. Θα μπορούσα να πω οτι δεν πρόκειται για ένα βιβλίο, αλλά για ένα project. Για να θυμηθώ μιαν ιδέα του Μπόρχες για τη Βιβλιοθήκη που περιέχει όλα τα βιβλία, θα μπορούσε να γίνει ένα υπερ-βιβλίο, που συνεχώς και αιώνια γράφεται και εμπλουτίζεται. Μήπως τότε η κατάληξη θα ήταν να παραχθεί ένα μη-βιβλίο; Δεν θέλω να καταδικάσω τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, αντίθετα πιστεύω οτι η διαδικασία είναι ενδιαφέρουσα. Τουλάχιστον σαν πείραμα.
Δείτε και κατεβάστε ένα τέτοιο βιβλίο "Education for a Digital World: Advice, Guidelines, and Effective Practice from Around the Globe". Αν σας ενδιαφέρει το θέμα κατεβάστε το από εδώ κι, αν θέλετε, γίνετε συν-συγγραφείς.
Δείτε και κατεβάστε ένα τέτοιο βιβλίο "Education for a Digital World: Advice, Guidelines, and Effective Practice from Around the Globe". Αν σας ενδιαφέρει το θέμα κατεβάστε το από εδώ κι, αν θέλετε, γίνετε συν-συγγραφείς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Τα project στην αγγλική έχουν άλλες προϋποθέσεις. Το ενδιαφέρον θα ήταν να δοκιμάσουμε με τα ήδη γνωστά μας wiki κάτι στα ελληνικά. Μια ιδέα θα ήταν να συμβάλουν φιλόλογοι και φυσικοί να γίνει μια διαθεματική προσέγγιση για κάποια έννοια που μας ενδιαφέρει για να πειραματιστούμε και να προσκαλέσουμε τους μαθητές μας να χρησιμοποιήσουν αυτή τη γνώση που θα συγκεντρωθεί για κάποια ομαδική εργασία. Στέργιο, αν είσαι μέσα κι εγώ ακολουθώ.
Δημοσίευση σχολίου